måndag 25 januari 2010

TRÖTT

Det där med att min trötthet nåt sitt klimax - bullshit, inte blir det bättre. Jag känner mig helt lamslagen av trötthet men enda skillnaden idag är att jag faktiskt sovit en hel dag och detta är helt Viktor och Williams förtjänst eftersom vi passade dem igår kväll. Så himla gott att kunna somna om när man varit upp på toa...hm...tja...typ varannan timme. Jag får väl acceptera tröttheten, vilket jag har svårt för och bara ta allt med ro. Jag kan ju trösta mig med att om några veckor är ungen ute iaf.

Jo igår kväll så passade vi ju de små liven. Det blev mest skratt och hysteriska skrattanfall med william och lite gråt. Det går ju lite vilt till när william och robert leker ibland - men det gick bra ändå. Så när Linda och Anders kom hem så låg vi alla fyra i sofforna trötta och kollade på pettson och findus - mysigt.

0 kommentarer: