tisdag 19 januari 2010

Nedräkning 26 dagar kvar...

...om jag inte går över tiden. Vilket är något jag inte tänkt så mycket på innan, men risken är ju stor att jag gör det - vilket gjort att jag tänker på det mer och mer....



Nu har jag gått 90% av graviditeten och har gått in i vecka 37 av 40. Mindre än 4 veckor kvar- OM jag inte går över tiden vill säga.


Idag har vi varit på föräldrautbildningen vilket var den sista träffen innan bebisträffarna börjar. Det var mycket diskussion om ammning osv, hur det skulle vara tiden efter. Jag inser ju att det kommer blir tufft i början. Det är en omställning - tur att man inte är ensam om det, som vissa kan vara.






Fick ett packet på posten med ytterligare ett stickat verk av mamma.

1 kommentarer:

Jullan sa...

Inte långt kvar nu! =) Vi får hoppas att du slipper gå så mycket över tiden, det var ingen höjdare kan jag säga....men men det går det å.