onsdag 20 januari 2010

Promenad i all ära som ej funkar

Mitt dåliga humör fortsätter och det är inte det lättaste att ha den (antagligen) gosigaste katten i lovene då. Hon har ju sina ritualer med att lägga sig, kraffsa lita, bädda lite och sen kan hon lägga sig - något som mitt tålamod inte räcker till just nu. Men, som tur är så gillar hon sin säng bra så då kan jag lägga henne där allt som oftast så behöver inte någon av oss bli allt för sur.
Försökte få mig på gladare tankar idag med en god frukost - men när jag skulle plocka upp ur diskmaskin så är allt fortfarande smutsigt jippie...där for det lilla humör jag hade kvar all världens väg. Så det fick bli en promenad och sedan en tupplur...men nej...humöret svänger inte...

Har iaf varit i köpartagen igen. Tradera är rätt bra ibland. Tänker att OM jag ska köpa något - har försökt nu i några veckor att inte göra det - så får det bli i lite större storlekar som i 62 så kanske ungen kan använda kläderna ett tag. Det blev iaf en Mexxtröja för 1 kr och ett plychset för 40 kr (helt nytt)!

1 kommentarer:

Jullan sa...

Tänk bara på att de är förfärligt små när de kommer ut, Alice var ju inte den minsta bebisen och hon har precis börjat använda 62 men de är fortfarande stora, så se till att skaffa lite storlekar i 50-56 också.