lördag 2 januari 2010

Lördag kväll och snart sovdax

Har precis lagt mig tillrätta under täcket, och värmefilten mjukar upp ryggens muskler. Slarvade med min lilla värmebehandling igår och det fick jag känna av idag.
Ni kanske undrar varför jag tar med mig datorn till sängen - lite oromantiskt. Men den ingår i min nya sovrutin för att överhuvudtaget kunna somna. Att jag överhuvudtaget somnar är spelsajten blips förtjänst. Det är så jävla tråkigt att spela fia med knuff eller yatzy så det slutar ofta med att jag nästan somnar mitt i spelen. Synd bara att man ändå är en tävlingsmänniska för jag kan ju inte stänga av mitt i ett spel och fortsätta sova....

Förresten har jag samlat ihop lite extra pensionärspoäng, både jag och robert, för idag satt vi och kollade på stjärnorna på slottet...

0 kommentarer: