onsdag 6 januari 2010

Dagens bestyr

Idag har jag varit lite seg och smågrinig hela dagen. Tröttheten och värken i olika delar av kroppen gör sig påmind hela tiden och ibland far humöret all världens väg. Men nu under kvällen känns det iaf bättre. Gjorde lite chokladbollar och blåbärssaft till Robert för att göra honom lite glad - eftersom min grinighet mest gått ut över honom idag.

Fick köpt stövlar idag också. Det blev kanske inte så billigt men de var ordentliga och tillräckligt vida för att få in mina stockar till ben. Var tvungen att ta en storlek större för att det skulle funka....

Mycket är inplanerat för resten av veckan. Imorgon är det besök hos barnmorskan och på fredag åker jag till Varberg över dagen. Nu är det slutspurten på teorin i skolan så jag och Robert åker till Halmstad på söndag och är där tills på tisdag. Så det blir lite hotellvistelse - skönt.

Nu lockar nog sängen lite....tar väl med mig datorn som vanligt!

0 kommentarer: