tisdag 19 januari 2010

Grinig, frustrerad, otålig

Usch, har varit sådär äckligt sur och grinig och jättehetsig i humöret sen igår. Vet inte vad det är med mig för det känns inte som att det är för något speciellt. Jag blir arg för ingenting och som tur är är det väl mest datorn jag varit förbannad på....och att jag har fasen ingen lust att diskutera småsaker som klockslag hit och dit och sånt som inte behöver diskuteras. Jag vill att det ska vara tyst! Det är nog inte likt mig för jag brukar vara den här i huset som brukar få höra "Kan du inte vara lite tyst nu?!" Jag gissar att jag kan skylla på graviditeten, som vanligt med andra ord.

Idag ska vi iaf på föräldragrupp och vi ska den här gången gå igenom tiden efter förlossningen, ammning osv. Jag har ingen lust alls att åka, vill bara vara hemma men ja....det är väl bar å åk.
Jag kan ju iaf glädja mig med att det är mindre än 4 veckor kvar idag innan beräknad nedkomst....huujeada mig om jag går över tiden. Då får nog Robert låsa in mig i källaren eller nåt.

0 kommentarer: