torsdag 14 januari 2010

KSS skövde...

...och CTG med ev ultraljud stod ju på schemat idag. Fast först åkte jag och morsan till Harrys för lite lunch - gott! CTGn gick jättebra. Tog bara några minuter den här gången till skillnad från förra gången då vi satt rätt mycket längre. Visst var hjärtfrekvensen hög men allt såg bra ut. Jag har en bebis som har en hög hjärtfrekvens helt enkelt. Så nästa gång vi åker till KSS så får vi hoppas att det verkligen är dax för ungen att komma ut.

Så nu, nu har jag en "to-do"-lista inför bebisens ankomst:

  • Skruva ihop sängen
  • Skruva ihop skötbordet
  • Packa bb-väskan till mig själv
  • Möblera om sovrummet så att både säng och skötbord får plats
  • Göra en tavla till barnrummet
  • Läsa, läsa, sova och gotta mig!
  • Bunkra upp med bröd och fikabröd - SEMLOR!!!

1 kommentarer:

Ellinore sa...

Hej och Tack! Det känns faktiskt super att jag har klarat av så mycket under en kort tid! Op-utbildningn är nog inget för mig =) hihi, vill jobba med barn!!! HUr går det med magen! Väntar med spänning att eran bebis ska komma =) Kram