torsdag 28 januari 2010

Behöver jag säga att jag är trött...det har liksom blivit en självklarhet, men jag är så jävla förbannat trött på att vara trött. Jag orkar ingenting. Det är tvn och datorn som är dagens höjdpunkter. Dagens höjdpunkter är de där serierna, de där förbannade grödorna i farmville och ikväll när robinson är igen så skiner jag av glädje.....eller inte. Jag vill ut. Men jag orkar fan knappt ta mig runt kvarteret. Men nu, nu skiner solen så jag ska tvinga mig ut. Jag ska fan i mig gå hela lovene (som tar 10-15 min vanligtvis men gravid tar det 30-40 min). Bara för att jävlas med tröttheten så ska jag fan i mig skott snö också - och hör ni att man funnit en höggravid kvinna fastfrusen mitt uti ingenstans så är det garanterat jag.

1 kommentarer:

Jullan sa...

Vet precis hur du känner dig!! Men jag lovar bättre dagar kommer snart...men visst är sista tiden fördjävlig och dagarna blir bara såååå långa och många!! Skickar en styrkekram! :)