torsdag 14 januari 2010

Hotell och Ctg

Tog med mig kamera till Halmstad nu när vi var där men självklart glömde jag den när vi väl gjorde något på kvällarna så det blev bara lite bilder på rummet och frukosten. Rummet var iaf väldigt fint, med en otroligt hög säng. Den nådde till naveln på mig. Den var inte direkt anpassade till kortlemmade människor - som mig och Robert alltså....



Igår tog jag det bara helt lugnt – iaf på förmiddagen. Det var behövligt. På eftermiddagen ringde Robert från Ing-marie och såg till så att jag fick mig en liten bit semla. Det var gulligt eftersom det är något som jag suktar efter väldigt mycket nu. Så jag fick hans bit =) Sedan åkte vi till Järpås en sväng till Annie och Ingemar och sedan var det klippning så nu är Robert snaggad igen.


Idag ska jag på CTG-kontroll igen. Jag tror mig veta att allt är okej men undermedvetet har jag såklart förberett mig på att om något inte är bra så kan bebisen komma redan idag. Det är skönt att få bebisen kollad igen. Den här gången är det mamma som följer med. Det är väl bra om Robert kan jobba så mycket som möjligt nu innan eftersom han har svårt att ta ledigt överlag nu om det inte är födsel och föräldraledighet på G.















0 kommentarer: