fredag 15 januari 2010

Pannkakor och städning

En alldeles lugn dag med lagom mycket att göra. Kan för den delen inte göra så särskilt mycket för då säger alla sammandragningar ifrån så det får bli lite pö om pö. Försöker att inte sitta för mycket framför datorn ändå. Tur att jag har en sån kass dator att jag inte ens kan spela sims…då hade nog tiden framför datorn ökat istället. Samtidigt som jag går runt och stökar lite hemma stökar det på inne i magen. Och platsbristen är numer ett faktum för revbenen tar stryk…som tur är kan jag ju faktiskt buffa tillbaka lite så att revbenen får lite vila ibland.

Fick lite stickat från mamma ”mormor” igår:


Kolla de söta knapparna och lappen "Gjord speciellt för Dig av Mormor".
Mer är tydligen på G, en mössa och en slipover.











2 kommentarer:

Anna sa...

Guud så fina! Åh vad jag önskar att jag kunde sticka, undrar om man kan lära sig det på "gamla dar"

Josefin Jonsson sa...

a men kan man ha en bättre mormor är stina? Jag bara undrar! Så underbart fina!