fredag 22 januari 2010

Det blev ingen...

...bio, ingen Joel Kinnaman att dregla över. Det fanns så dåliga platser och man kan ju inte acceptera annat än platser högst upp i mitten, absolut inte, går inte alls! Men ska jag vara ärlig så är det så gott att vara hemma ändå. Ligga här i soffan och bara vara i sin egna lilla värld med handarbeten, farmville och kattmys. Jag behöver inte den där sociala stimulansen som jag alltid tjatar om att jag måste ha...jag vill ligga här i min lilla soffa med alla kuddar.

Vi åkte trots allt till stan ändå för att inhandla lite fredagsmys - robert som tycker att jag borde äta tyycker även att jag ska smocka i mig godis nu med men när vi kom ut från affären så hade han en stor ostbågepåse, 6-pack öl och från pizzerian en stor pizza medans jag kom ut med en liten tablettask viol, en burk zingo och en barnpizza som jag senare åt en fjärdedel av. Jag är nöjd. Robert är mer förvånad att jag inte köpte en stor maraboukaka. Vi köpte tre filmer. 40 minuter in i filmen sover robert och jag kan nöjd slå över till lets dance. Men det gör inget att han sover och snarkar för då kan jag sitta här i min soffa i min egna värld men ändå känna att jag har lite sällskap som skiter i vad jag gör =)

0 kommentarer: