måndag 30 november 2009

Veckans bestyr

Måndag morgon och jag tog mig en härlig sovmorgon. Låg till halv tio och myste med Isa. Nu under morgonen ska jag planera för veckan. Har förstått att det är viktigt att planera lite för vad man ska göra annars kommer jag alldeles säkert börja klättra på väggarna. Ska till vårdcentralen och lämna lite prover, MRSA prover, eftersom jag vårdat sådana paienter. Kan ju påverka bebisen om jag skulle ha det. Tror jag iof inte att jag har men jag har ju definitivt en ökad risk.
Sedan så ska jag bara lussekatter eller saffransbröd. Köpte lite mandelmassa som jag tänkte ha som fyllning och göra några bullar på. Kan nog blir gott tror jag. Sedan så ska jag träffa Elin. Ska bli riktigt roligt! Hon väntar ju bebis med och nu är det inte många veckor kvar alls tills hon ska få. Jag blir nästan ännu mer otåligare och förväntansfull när jag vet att någon i min närhet ska ha snart, dels för deras skulle men även för att hela den här bebissituationen kommer ju mig och Robert allt närmare. Elin vet ju verkligen vad det 'r man går igenom. Nu går jag själv in i vecka 30. Jag sa det till Robert igår att om 10 veckor så skulle han kunna sitta och hålla i sin egen lilla bebis. Häftigt att bara tänka på.

Nu ska jag ut på en liten promenad och sedan ska jag luska ut vad resten av dagen ska innehålla!

0 kommentarer: