måndag 16 november 2009

Doktorn


Idag är ingen tidig morgon - och då menar jag att jag inte är särskilt pigg. När jag måste gå upp då är det helt plötsligt jobbigt...idag ska jag nämligen till läkaren för den där förbannade foglossningen.


Helgen har annars varit väldigt lugn. Rensade en garderob så nu har jag fått in alla bebisgrejer så slipper de bli attackerade av en lekfull katt. Det som varit gott är att även Robert kunnat ta det lugnt. Han har annars väldigt svårt med det. Så vi har suttit och pratat, fikat, planerat för den kommande julklappen osv. Härligt.


Nu hoppas jag att jag får en lugn dag med inte så mycket värk och låsningar och att det går bra på mvc....återkommer.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Läkaren på bilden kanske liknar din läkare men benet liknar absolut inte ditt.