fredag 13 november 2009

Vem ska ha smörgåsarna?

Inatt var sömnen god! Tidigt vaknar jag i alla fall men det verkar inte göra så mycket, enligt robert, för då slipper han göra smörgåsarna till jobbet. "Bra att din mamma lär dig något" var kommentaren imorse. Jag undrade om jag skulle slänga smörgåsarna till fåglarna istället....

Idag står städning på schemat, tänkte ta och baka lite kardemummakakor med, får se vad jag orkar. Men, något som jag gått och väntat på är Silent Hill spelet till xboxen....verkar som jag får det idag. Gissa vem som kommer bänka sig med hundra kuddar i soffan?!

Igår for jag in till staden och träffade sjukgymnasten. Hon konstaterade också att det helt klart är foglossning jag har och hon förstod att jag inte kunde jobba. Fick ett bälte som är en gudagåva i detta läget och så fick jag reda på vart jag kan få en kilkudde. Nu är det bara att lära sig att ta det lugnt och inte stressa runt för det har varit ruskigt svårt det senaste!

1 kommentarer:

Anna sa...

Är inte Robert medveten om att en sån kommentar kan resultera i en kick på krikonen....dessutom att säga den till en gravid kvinna....har han en stark dödslängtan pojken ;)