torsdag 5 november 2009

Stuvade makaroner är grejer det!

Godmorgon gott folk!
Åkte hem lite tidigare från halmstad. Jag är omotiverad just nu, trött och jag bara känner att jag behöver vara hemma. Så jag åkte hem. Så nu ligger jag här, i mig egna säng. Isa ligger också under täcket tätt, tätt intill mig och snarkar. Mys!

Just nu är jag i stort behov av att vara hemma och bara vara med Robert. Vi behöver det, eller Jag behöver det. Framförallt nu när jag vet att det är sex veckor på NÄL framöver. Idag ska jag plugga på projektarbetet, dricka te och göra stuvade makaroner och korv. Har varit sugen på det sen igår....och förr, åt jag aldrig det, gjorde det bara till robert ngn gång ibland. Men nu! Gudars vad gott. Jag kan informera om att roberts knäppstämpel på mig blir allt större =)

0 kommentarer: