onsdag 11 november 2009

Handla och dona

Godermorgon!
Befinner mig fortfarande i sängen - väldigt bra med en liiten dator. Ligger här och funderar på vad som ska göras idag. Igår höll jag på att få hybris. Jag är fasen inte van vid att vara hemma helt och hållet. Sedan så tar det lite emot att starta nya projekt förens jag vet hur hösten vintern blir. Det får jag reda på måndag.

Ska iaf handla med svärmor idag så att jag har lite mat här hemma. För helt plötsligt när jag är hemma så vill en viss herre helt plötsligt äta middag när han kommer hem. Han har annars inte ätit något alls när han varit ensam. Beror det på lathet och ensamhet?! Sedan kan det bli lite fikabesök, får väl se.

Nepp, om jag ska ta och äta lite frukost och försöka få upp katten (som i skrivande tillfälle krånglat sig in under mina ben.

0 kommentarer: