fredag 20 november 2009

Lille viktor!

Det var tungt att gå upp idag. Somnade sent igår så inatt sov jag hela goa natten men fasen, jag hade ingen lust alls att gå upp. Det var nog tur att mamma ringde vid 8 och pratade lite annars hade jag nog inte varit uppe än!

Idag står en liten Vikter på schemat! Linda och Annders ska åka och unna sig lite dans, god mat och trevligt umgänge i göteborg så då står vi för ena halvan av barnpassingen. Så Viktor ska vara här tills imorgon. Ska bli mysigt - plus att vi får lite övning inför kommande unge. Imorgon tar vi med honom till Velanda där plåtarna kommer gå varma med pepparkakor!

Nästa vecka så kommer det hände en del vilket känns rätt skönt. Den här veckan har varit lite för lugn för min smak. Jag behöver se människor och prata med folk för att må bra. Det är liiite svårt när man bor i Lovene ibland. Ska i alla fall till barnmorskan, sedan så är det begravning. Begravningen är ju mindre rolig men den äger rum i Falköping så då tänkte jag och mor ta en sväng till Falbygdens ost. Har inte varit där på flera år och nu har de ju massor av julsaker med.

Och är det någon som vill hitta på något nu så är det bara att ringa....för nu har jag äntligen TID!

2 kommentarer:

elin sa...

vi kan absolut träffas i veckan. jag ska förmodligen vara barnvakt igen tis - ons. men dom andra dagarna tror jag att jag ska kunna :) så välj en dag bara

Jossan sa...

Hej Kusin! Jag och C funderar på att åka till en mysig stad och julhandla (överby är ju inte det charmigaste stället att strosa runt på precis) Jag funderade lite på lidköping,är det nån mysig julhandel där?