fredag 6 november 2009

Och gröten står på spisen...


Igår skulle jag greja och feja men så blev det inte. Låg och halvsov halva dagen. Kom väl igång vid 14-snåret. Kanppt. Men, jag sov ändå som en liten gris hela natten. Undrar hur sovtid jag behöver ta igen och behöver innan bebisen kommer. Jag försöker att inte ha någon ågren för att jag sover mycket när jag är hemma för det lär jag inte kunna göra sen!


Imorse vaknade jag med tuppen, kollade färdigt på säsong 5 av greys anatomy, och nu sitter jag här medans risgrynsgröten står på spisen och kokar. Blev så fasligt sugen på det. Tar ju lite tid att göra, men idag har jag tid!!


Annars är det skönt att det är Fredag. Robert kommer antagligen hem lite tidigare och vi ska greja lite här hemma inför fredagsmyset.


Satt och tänkte igår på att det är så härligt att komma hem ibland. Ja ibland är det inte ett dugg roligt när huset ser ut som ett hell. Men i veckan så var det sååå härligt. Allt var rent och fint. Och när robert kom hem efter jobbet fick jag största bamsekramen och han sa att det var så skönt att ha mig hemma igen. Då hade jag bara varit borta i två dagar. Men vad glad jag blev av att höra det och känna den kramen. De där männen är allt bra att ha ändå =)

0 kommentarer: