måndag 2 november 2009

Magen


Inga fötter här inte....


Tänkte jag skulle tagit en sovmorgon idag men det gick inte så bra. Har ju en liten illbatting som har fått för sig att sparka när jag vill vila. Förut sparkade det mest på kvällarna men nu är det när som under dagarna. Undrar om han blivit piggare? Riktigt hårda sparkar börja det bli också. Idag har jag gått hela 25 veckor och går in i 26:.e. Det känns kan jag lova. Jag kan inte längre se mina egna fötter och påtagning av sockar och skor börjar bli mer en sport än något självklart. Jag har verkligen börjat räkna ner nu. Jag vill att jul ska vara NU så att jag kan börja mina sista mentala och praktiska förberedelser och vara LEDIG!




Jag kan ibland känna mig lite avundsjuk på Elin som kan vara hemma hela tiden, fast att det inte är självvalt. Jag vill också kunna gå och dona här hemma, sortera i lådor och skåp och se till så att allt är i ordning. Men...jag får hoppas att jag har energi till det de sista veckorna.




Idag packas väskan iaf, har försökt plugga lite men det är svårt att hitta motivation just nu. Veckans höjdpunkt är iaf när jag kommer hem till brorsan i veckan och får vara där lite, antagligen träffa mamma i göteborg och sedan komma hem och bara ta en lugn helg utan plugg innan praktiken.

0 kommentarer: