lördag 14 november 2009

Lördagsmys

Idag står lördagsmys på schemat. Robert är just nu och köper lite godias medans jag gör färdigt maten. Det blir biffar men hickory- och bullfightersår, majskolvar och ugnsbakade rotfrukter. Nu är det igentligen cole slawn som fattas men den får vi vara utan idag.

Idag lyckades jag ta en slappardag. Behövde jag verkligen. Jag har spelat Silent Hill på xboxet...inte så svårt som jag trodde men ett bra spel, sovit, gottat mig med kaffe och kollat på fyra avsnitt av desperate housewives. Jag kan inte påstå att jag är frälst än direkt. Når inte alls upp i klass som greys anatomy eller Alias. Men vi får väl se, jag får väl ge det några avsnitt till. Kan någon berätta för mig varför den serien är så bra? Blir den bättre?

1 kommentarer:

jossan sa...

jag har heller aldrig fastnat för housewifarna. De har väl inte lyckats övertyga oss helt enkelt!