lördag 28 november 2009

Allena

Idag är jag själv hela dagen, som alla andra dagar med andra ord. Lite tråkigt att inte ha någon som ligger bredvid en när man drar sig i sängen men jag får iaf hoppas att Robert får ett bra resultat i Gislaved idag - han är på skyttetävling.



Idag så va det lite småkyligt ute och det verkar som Isa gnäller lite nu när det är för kallt. Hon ska sitta hos en, helst under tröjan, mest hela tiden. Så nu satte jag på henne en tröja - helt plötsligt ser jag inte röken av henne.



Stereon går iaf på högvarv, R&B, Kent och Tokio Hotel....varierande musiksmak här till vissas förtret. Men är jag själv hemma så kan jag ju lalla bäst jag vill och maten är dessutom planerad. Stekt potatis och spenatstuvning. Det är grejer det =)


Förresten, försöker få till en bra rosetta nu när jag äntligen, oftast, får till ett bra mjölkskum. Här är en bild där man iaf kan ana att det ska likna ett löv. Ja, jag har mycket träning kvar med andra ord. Tur att mjölk inte är allt för dyr!



0 kommentarer: