måndag 23 november 2009

Helgen som varit

Nu när jag haft lite tid över så har jag fiixat lite med korten från när vi gifte oss i sommar. Lagt ut på facbook men även kollat på hur jag ska framkalla dem. "Vanliga" något förstorade bilder blir det ju men sedan tänkte vi att vi skulle göra en fotobok med hård pärm. Det är nog enklast och minst jobb. Förvissor så tycker jag ju att scrapbooking är roligt och har lite material till det men känner att jag prioriterar lite annat just nu, som att boa in mig i huset =)
Annars har helgen varit mycket bra. Vi passade Viktor fredag och lördag och det gick hur bra som helst. Han är en glad liten skitunge! På lördagen tog vi med honom till Velanda där jag bakade pepparkakor.
Har även försökt ta lite kort på magen. Robert skulle egentligen tagit men det har inte blivit av än. Är i v.29 nu....11 veckor kvar bara. Det känns kan jag lova. Ja, man känner sig som en stor jävla flodhäst som Kjell Bergkvist sa om en gravid kvinna i Morden.....Flodhäst....ja och ännu har jag mage kvar att få....så jag kommer väl känna mig som en stor jävla dubbelflodhäst i slutet!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ska vi ta med stora kameran och fota kaggen åt dig någon dag, du har en morbror med hyfsat bildsinne och mycket sjuk humor, så det kan nog bli intressanta bilder ;)

elin sa...

vad stor viktor har blivit sen jag såg honom i somras, det går minsann undan :) och vad roligt med pepparkaksbak!!! jag har förbjudit mig själv att göra något juligt innan 1 advent men det är minsann inte lätt. jag vill ju pynta nu nu nu :) kunde du ses denna veckan eller har du fullt upp?