fredag 13 november 2009

Nu har dagens sysslor gjorda. De tråkiga i alla fall. Städningen är färdig och satan i gatan vad ont det gör nu. Men inte fan kan jag ligga/sitta lugn ändå...vad är det med mig?!?! Jag brukar inte ha problem med att ta middagslurar nu kan jag inte trots att jag är helt slut. Hjärnan är helt uppe i varv! Är det några konstiga gravidhormoner som skriker att jag måste boa mig och fixa allt innan bebisen kommer eller?! Då kan de sluta upp med det bums!

Huset glänser nu och Isa har varit väldigt behjälplig, eller inte. Har mest jagat dammtrasan och moppen och slirat runt där det varit blött. Det är ju kul att någon tycker det är underhållande med städning ändå. Nu sitter hon och vilar på soffan. Undrar om hon drömmer sig ut, är ju fint väder?




Hittade även en fin bild på robert från i somras när vi var i Malmö.

0 kommentarer: