lördag 13 februari 2010

Planeran för dagen

En alldeles ypperlig natt med Adam igen. Ska man våga på att det håller sig så här ett tag? Han har ätit ordentligt var tredje timme, precis samma tider som förra natten och sedan har vi kunnat sova gott alla tre.

Idag hade jag tänkt gå en promenad, men eftersom det är -12 ute så vågar jag mig inte riktigt ut med mina Dolly Parton bröst - mjölkstockning är ju ingen hit. Under eftermiddagen kommer Velanda-folket hit med massa god mat. Emil ska få se Adam för första gången nu. Ikväll tänkte vi ta en tvagning av hela familjen inklusive katt och det är väl både till kattens och Adams förtret...

1 kommentarer:

Jullan sa...

Nä för guds skull håll er inne nu i början. Samt att man tror att man är pigg och har mycket ork..men tro mig, ta det lugnt, mys och amma!! =)
Usch! Vilken sån här "gott råd" kärring jag blivit!! ;)