fredag 19 februari 2010

Familjemys i helgen

Har börjat bli lite trött här. Men inte beror det på Adam utan att jag måste amma/pumpa. Bröstpump är grejen för det bara rinner och rinner annars. Men jag blir trött på det...

Idag har vi, lilla familjen, varit ute tidigt på morgonen. 7.45 hade vi besiktningstid och jag lyckades halvt skrämma ihjäl gubben som satte sig i bilen - han såg inte att det satt någon i baksätet. Sedan invigde Adam i storhandlingen. Han började knorra lite när vi kom in på willys och jag blev helt plötsligt nervös - varför vet jag egentligen inte för jag har inte direkt varit nervös innan med Adam. Men han pratade nog lite bara för han låg sen och sov gott i vagnen.

Vi har även bestämt att eftersom det är förväntat snökaos i helgen så ska vi bara mysa inne. Jag har införskaffat mig en bok som jag tänkte försöka mig på att öppna och brasan ska gå varm. Detta är ju sista helgen innan Robert börjar jobba. Han har ändå tagit de tre sista dagarna av semestern från förra året så han börjar inte förens torsdag nästa vecka.

0 kommentarer: