måndag 1 februari 2010

Hemma igen

Blir ett snabbt inlägg - återkommer imorgon efter lite mer vila.

Är iaf hemkommen efter att ha blivit inlagd för havandeskapsförgiftning i fredags kväll - inte alls vad jag sökte för egentligen. Så nu har jag blivit körd mellan BB och förlossningen omvartannat och fått diverse mindre trevliga erfarenheter. Ena stunden skulle jag förlösas andra stunden inte. Lite svårt att hänga med känslomässigt. Nu är jag ordinerad vila och mat (eftersom jag ätit dåligt) och vidare kontroller på spec mödravården. Idag gjordes ytterligare ultraljud där allt såg fint ut för pojken (både jag och läkaren såg en snopp - igen) och han beräknas väga 2500g. Hoppa han lägger på sig lite innan den 15e om han behagar komma då om inget annat händer innan.

Tack för alla små meddelanden på mobilen och mamma fb, det värmer mycket!

0 kommentarer: