söndag 14 februari 2010

En god natts sömn...

...har vi fått inatt med. Robert är väldigt gosig med Adam så han låter honom ligga bredvid honom i sängen och han hade Adam i början av natten. Vid 12-tiden tog jag vid med amning osv. Sedan tänkte jag att han skulle få sova i sin egen säng och det gick hur bra som helst. Så mellan 12 till 7 och med matning 12-4-7 så har han sovit i sängen. Så jag har sovit hur gott som helst inatt. Idag ska jag införskaffa mig en herrpyjamas så det blir lite enklare att knäppa upp på nätterna vid amningen. Är redan bökigt som det är.



Pucko i ny tappning - kom och köp den som vill ha - man kan säga att det runnit till nu det senaste dygnet så extra mjölk finns det gott om! Robert funderar på om det går att skumma mjölken också?!?! =)


Grodan Boll, Adam har benen uppdragna och överallt utom i just bena...tur att det finns gott om plats fortfarande i pyjamasen.




Morbröderna var här och hälsade på igår. Adam trivdes i deras famnar.


Självklart vill Isa vara med och mysa lite..


Ut på promenad. Självklart lyckades jag klä på honom för mycket....

0 kommentarer: