onsdag 30 december 2009

Fräscha-till-mig-problem

Dagens studier är avklarade, jag har plockat upp här hemma så att det går att snabbstäda imorgon. Robert kom hem tidigt idag. Gott, fast inte med tanke på att jag var tvungen att plugga. Han tjatade om allt möjligt medans jag försökte läsa om ryggradens uppbyggnad. Tillslut ringde telefonen och eftersom han egentligen jobbade så var han ju tvungen att svara och iväg for han en timme till....bra för studierna det!

Nu tänkte jag iaf ta och gotta mig resten av kvällen. Ta ett härligt bad och försöka raka min svullna spiror. Jag har liksom kommit i ett sånt stadie att jag vill känna mig lite fräsch nu det sista....sen kommer jag kanske inte ha samma förmån med tanke på all läckande mjölk och spyor. Men det där med att raka benen e fan inte lätt med en mage i vägen, allt som ska göras nedanför knänivå är väldigt svårt. Jag satt och diskuterade detta med robert. Först frågade jag honom om han kunde tömma kattlådan, jo det kunde han. Sen försökte jag i förbifarten fråga om han kunde raka benen på mig....utan samma framgång som kattlådefrågan. Nehepp, så jag frågade om han kunde hjälpa mig och förlänga rakhyvelns skaft på något sätt. Samtidigt kunde vi förlänga skaftet på fotfilen. Som svar fick jag "Är det så jäkla nödvändigt?! Gör väl inget om du har håriga ben och torra fötter?" Så nu sitter jag här och ska fan i mig klara av att fila fötterna och raka benen själv om så ungen trycks ut genom fel hål på stört!

0 kommentarer: