måndag 21 december 2009

Nedräkningen 55 dagar kvar

Ja, jag får ju återkomma till min lilla nedräkning här på bloggen, som jag även följer på www.blimamma.se också. För idag går jag in i v.33 så det är ungefär 7 veckor kvar och jag har klarat av 80 % av detta. Nu ska bebisen väga över 2 kg och vara nästan 45 cm lång om allt är som det ska. Det (värsta) är väl att ungen kan ju välja att lägga på sig 2 kg till, om han nu väger 2 kg redan, så att jag kan behöva klämma ut en 4 kilos klump. Känns inte så lockande. Fast såklar, jag vill gärna ha ungen här NU NU NU! Jag är så jäkla otålig.

Idag är det iaf föräldrautbildning som gäller. Någon psykolog skulle komma och prata och imorgon så är det barnmorskan som gäller.

Ska även Gratta Elin och Fredrik som fick en liten Liam i fredags. Tänk vilken härlig julklapp!

0 kommentarer: