onsdag 2 december 2009

Humörtoppar och bebisskrik

Åkte lite impulsivt till Velanda igår och träffade familjen. Kände att humöret började gå åt fel håll och det var verkligen skönt att få ett avbrott och komma "hem". Jag fick se pappas nya hoj, fikade med erik och mamma och åt god kvällsmat.
Tyvärr sov jag som en kratta inatt och hörde barnskrik hela tiden och födde fram ungar hej vilt när jag väl sov så humöret är inte på topp idag heller. Skulle igentligen gått på marknaden i trollhättan och ätit lunch med mamma men jag åkte hem istället för att jag tänkte bota min sömnbrist och huvudvärk.
Nu har jag sovit några timmar men lika gnällig känner jag mig för det. Så jag tänkte att lite lussebullsbak kanske skulle göra susen.....men jag vette fan. Degen står och jäser och jag har mest lust att kasta ut den genom fönstret.

0 kommentarer: