fredag 4 december 2009

Fredag

Ja, vad ska jag skriva. Det händer inte så mycket roliga och intressanta saker just nu. Jag går här hemma och skrotar. Vissa dagar kan jag göra lite mer akrobatiska saker som att böja mig ned och ta upp grejer, städa och ta mig framåt och då kan jag träffa människor och få lite social stimulans. Vissa dagar ligger jag som en stel skyltdocka och kan förhoppningsvis ta mig till tvn för att se på desperate housewives som kan ge mig någonsånär stimulans.
Ja, nu är jag inne på tredje säsongen av den serigen. Första var kass men nu börjar det hända saker. Jag undrar bara, är det bara gravida som gråter till sånna här, igentligen ytliga, serier?

Igår tog jag mig iaf till stan för att träffa Elin. Hon ska verkligen ha bebis snart. Eftersom bebisen ligger med rumpen nedåt så kan det redan bli om två veckor, två veckor!! Det är verkligen snart!

Idag är en sån där halvdag så jag kan småpyssla. Jag har skrivit julkort och fixat med bröllopskorten lite. Plockat upp lite och funderat på vad jag ska bjuda på när jag fyller år.

0 kommentarer: