tisdag 8 december 2009

Tålamod är en dygd

Som jag skrev imorse vaknade jag pigg. Och det är vad jag varit idag. Piggheten hölls uppe av en liten tupplur under eftermiddagen. Så idag har jag orkat fixa och dona här hemma, promenerat lite och dessutom tagit tag i skolböckerna. Jag har inte ens kollat åt dem nu under några veckor men eftersom jag ska göra färdigt teorin innan bebisen kommer så kan det väl vara bra att ta tag i det.

På bebisfronten så är jag fortfarande otålig. Nu har flera som jag känner till som varit/är gravida gått över tiden lääänge och det är ju liksom inte det man vill. Men jag ska inte hänga upp mig på det nu....jag vet ju inte alls hur det blir för mig. Imorgon börjar fööräldrautbildningen på mvc och det ska bli intressant och se om man känner igen någon i gruppen. Ska vara 7 st par. Känns som att detta kommer perfekt i tid innan man blir för otålig och rastlös.

0 kommentarer: