söndag 13 december 2009

Eeenergi var det här

Undrar var all min energi helt plötsligt kommer ifrån. Kan det vara de små järntabletterna som jag börjat med igen?! Kan tror det. Hade ju blodvärde under 100 när var utan förut så nog kan det bero på det....
Men, jag har så svårt att gå på en "mellantakt" när jag väl får energi. Nä, då ska allt hända på en gång. Tvätten ska vara färdig, alla muffins ska vara gjorda inför nästa söndag, allt ska helst göras på en gång dessutom samtidigt som jag lyssnar på ljudbok eller pratar i telefon. Till och med Robert kom och sa till mig att inte göra för mycket så att jag blir sådär trött och får värk igen....så jag försökte....det gick väl i 30 minuter kanske....
Fast det är klart...kroppen säger ifrån....ryggen och lederna gör sig gladeligen påminda.

Nu ska jag försöka få ur min äkta man ur soffan och krigets värld (tv-spel) och inta sängen för lite parlament-tittande.

0 kommentarer: