fredag 18 december 2009

Sicken jävla natt

Jag kanske ska börja med det som är bra, Robert kom hem med en jättegod tårta och dessutom hade han köpt mat som han lagade iordning. Det blev klyftpotatis, hängmörad rostbiff och massa goa grönsaker som jag tycker om: sallad, stekta champinjoner med sugarsnaps och ungsbakade tomater...han hade verkligen plockat ut godbitarna. Sedan bara låg vi här och mös i soffan.

Sedan började nattens jäkelskap. Helt plötsligt börjar det mola i bröstryggen samtidigt som magkatarren och halsbrännan började. Det blev bara värre och värre. Jag kunde inte ligga ned, jag kunde inte sitta, jag kunde inte stå och det blev inte bättre. Så jag gick här vankades och trodde jag skulle bli tokig. Tillslit fick jag lite ro i sängen med hundra kuddar och spikrak rygg. Sedan blev det helt plötsligt bättre. Så jag undrar va det va för något.

Jaja, under dagen får det bli kurering av min sömn helt enkelt.

0 kommentarer: