tisdag 22 december 2009

Bebisprat och skinkkokning

Det mesta har gått som planerat idag. Igentligen allt. Skinkan står på spisen och sjuder, dagens studier är avklarade, dock är inte gubbens tumme ute än...vi får väl se imorgon.

Var hos barnmorskan förut. 31 cm över magen mäter det nu, 160 hjärtslag och huvudet ligger nedåt. Inte fixerat men ändå åt rätt håll. Blodtrycket var något högre men inte nämnvärt...har varit lite olika på mig hela tiden, både lågt och högt. Nu är det väl julhögt kan jag tänka. Efter det frös jag "räva" (detta ska uttalas med vä´skötska R) av mig på väg till affären där jag handlade det sista inför julfrukosten. Men, det verkar som jag får göra två olika sorters gröt. För robert vill ha sin egna julgröt - havregrynsgröt.....på jul....havregryn....ja.....jag tycker nog han är lite konstig.

Fredrik var nyss här med. Jätteroligt att han kom förbi. Så nu fick vi hör hur det gått för dem på BB. Det verkar som de mår bra iaf och att detta verkligen är något stort...jag kan inte ens ana hur det känns eller kommer att kännas....om 7 veckor kanske jag vet!

0 kommentarer: