tisdag 15 december 2009

Nagerlack i soffan och varm choklad

Nu har jag börjat vakna sådär tidigt igen. Jag tror att det beror på min nyvunna energi. Annars ska jag inte klaga på något. Halsbrännan har ja sluppit nu i några dagar.


Igår kväll kände jag att jag behövde ta hand om mig själv lite. Så jag tog fram fotfilen, fotcremen och nagerlacket. Det hela slutade väl i lite smått kaos. Fila fötterna gravid....mja, kanske inte det smartaste. Jag kom iaf åt ena sidan på hälarna. Efter många om och men och känslan av att trycka ut ungen genom munnen så gav jag upp och tvingade, med höga protester, robert att smörja fötterna på mig. Bara för att protestera ännu mer så smörjde han fötterna med pekfingrarna.....jag satt bara och skrattade.....det går ju inte direkt fortare när man kör pekfingersmörjning. Sedan var det ju nagerlacket som skulle på....ja, det slutade med nagerlack i soffan......


Så imorse när jag gick upp sådär tidigt så tänkte jag mig att jag iaf kunde unna mig något gott till frukost efter kvällen kallabalik så det fick bli hederliga skogaholmsmackor och varm choklad (gjord på riktig kakao) och vispgrädde.....sedan fick jag order om att ta det lugnt...har ju haft en del starka sammandragningar. Sedan blev jag trött och gick och la mig vid 7-tiden igen och kom inte upp förens vid 11......gissa om jag haft det gott idag =)

0 kommentarer: