onsdag 29 juli 2009

Trollet



Idag går jag in i v.13. Tiden går fort. Men det är nu jag känner att jag vill ha någon form av bekräftelse på att trollet existerar där inne. Ibland kan jag tänka att jag bara inbillar mig. Jag har inte ont i brösten eller magen - utan det blir så bara för att jag tror jag är gravid men inte är det. Gissa om jag är nojjig. Jag har inte riktigt vågat lita på tanken att det är något inne i mig. Det är så overkligt ännu. På fredag är det iaf inskrivning. Ska bli intressant.


Vaknade med migrän imorse. Medicinen verkar men jag får lov att ta det lungt idag. Gjorde nog lite väl mycket igår.


Det som jag iaf tänkte företa mig idag är att tyda en rulle med gamla recept. Det är så att Kristian, Roberts bror, har köpt ett gammalt hus som han håller på att riva i. Igår hittade han ett hoprullat papper med gammal handstil på och fullt med recept. Rullen låg inne i väggen. Mana kan ju undra vad rullen gjorde där? Så min fantasi skenade ju iväg med en gång. Det är säkert dunderrecept som ger de mest godaste bakverk någon smakat. Ja, vi får väl se =)

0 kommentarer: