måndag 27 juli 2009

Emma hos doktorn...



Det är precis vad jag har varit idag. Den där satans huvudvärken alltså...men nu är ju sjukskriven en vecka till och sedan har jag 4 veckors semester. Då måste jag blir bra. Den här veckan är det ju fullt upp ändå inför bröllopet på lördag. Det är helt otroligt...det är på lördag. Känns helt sanslöst. Var och varannan kväll förekommer denna konversation i sängen innan vi somnar:

Någon av oss säger:
"Shit, vi ska gifta oss!"

"Ja, känns konstiigt, hur känner du?"

"Konstigt, men bra, men konstigt"


Det är ingen kalla-fötter-diskussion utan snarare att shit, vi ska verkligen gifta oss, det är en stor grej. Vi kommer nog inte förstå det förens vi står där. Vi, jag är så otroligt glad att det är sån stor uppslutning bland familj, släkt och vänner, som tycker att det ska bli roligt att komma. Det värmer verkligen! Det värmer att andra faktiskt vill fira oss två, vi som är små sketna människor bara.


Det är mycket som ska göras men mina föräldrar står för den största biten praktiskt sett. De står för kalaset och det är massor att ordna, mer än vad jag förstår tror jag. På fredag så blir det iaf klippning för robert, förlängning av naglar för mig och upphämtning av brudbukett samt att vi ska lämna lite saker i Velanda.


Nu ska jag gå och ta det lugnt, robert har förbjudit mig att tänka för mycket...han tror det är dörför som jag har så mycket huvudvärk =)

1 kommentarer:

Henk sa...

Riktigt pissigt att jag ska jobba på er stora dag. Kommer på efterfesten iaf. Jag & Karin kikar förbi och gratulerar när jag slutat.

P.S. När Karin har migrän brukar det lindra med att jag masserar stortån. Låter konstigt men har läst att det sitter nerver eller nåt som har kontakt med något i skallen där. Har funkat för morsan ibland också.