måndag 6 juli 2009


Det här med gravidhormoner är inget att leka med har jag märkt. De första veckorna av graviditeten var jag som ett monster. Herrn i huset hade det inte lätt. Nu har det mer gått över i gråtattacker. Satt och grina som en liten unge till Så som i himlen igår. Det var typ 4e gången jag såg den filmen och jag kanske bör notera att jag inte varit så gråtmild de andra 3 gångerna jag kollade på filmen. Jag grinade över alla fina sånger, alla kärleksförklaringar, alla tragedier osv. I slutet var jag ohejdbar. Det var nog tur att jag var själv hemma annars skulle jag nog ha skrämmt robert haha. Det är inte annat än att man känner sig lite annorlunda. Det är nästan så att jag känner mig besvärad av mig själv när jag ska hålla på sådär.


Idag ska jag till stan. Har inte varit inne bland affärerna på nästan två veckor. Måste ta ut pengar till busskort och så ska jag försöka hitta några byxor som passar och sitter skönt runt magen. Jag har inte fått någon hård bulle än som Elin men jag är fasen i mig svullen och jag kan inte ha något som sitter åt kring magen för det känns bara obehagligt. Det är lite jobbigt att vara sådär svullen för man känner sig bara ännu tjockare än vanligt - men å andra sidan så vet jag ju varför och då går det ju faktiskt bra =)


Sedan så väntar jag på kort från lite olika håll från i fredags då jag överraskades med möhippa. När jag fått dem då ska jag skriva om den händelsen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka på bloggen tror att jag är din trognaste bloggfan. Ska bara lära mig att få in bilderna i datan sen ska jag skicka de till dig

stor kram