torsdag 9 juli 2009

Kviinnor är dumma och ska jämt bestämma


Nu känner jag att jag har mycket att skriva om ang. vad män, vissa män, har för tankar och skämt om oss och mig som kvinna. Jag blir så jävla förbannad ibland. Och om ni tycker att jag låter som en bitter tant som inte kan ta lite skämt så skit ner er....jag är trött på att höra det.


Så till saken som gjorde att jag blev upprörd. Vi var och kolla på bilar igår. De där säljarna skulle ringa oss idag då de inte hade tid igår. Och då säger gubbfan ja, ta hennes nummer för det är väl hon som bestämmer, som det brukar vara. Neeedå hahah jag skämta bara.


Saken är den att jag blir så trött på sånt här. Jag har fått höra hur många gånger som helst ja, det är väl bäst att du inte dricker för mycket robert för då får du kärringen på dig (det har varit från karlar som inte känner mig över huvud taget). Gör inte så robert för då kanske frugan blir arg om inte hon får bestämma och jiddi jadda jo.


Jag vet att de flest skämtar, men jag är så jävla urbota trött på det.


En annan sak, när man går i elektronikaffärer så tror de att man inte kan ett skit heller. Och inte kan de förlika sig med om jag har kunnat något mer än dem...de blir inte så säljvänliga då. Men att bara för att man är tjej så kan man inget om telefoner och datorer tydligen.


Slut på mitt gnäll....men åhhh!!!!

0 kommentarer: