lördag 25 juli 2009

Fredagskrock och lördagskrull

Åter morgon och inatt har jag sovit utan att vakna utav huvudvärk!!! Känns hur skönt som helst. Hoppas bara det håller sig i schack under dagen.
Igår hämtade vi ju bilen men som den vanliga otur som jag och robert har (ja de mesta går sönder hemma hos oss just nu) så blev vi påkörda på vägen till bilfirman. Jag skulle in och handla lite snabbt på åhlens. Vi kör in på åhlensparkeringen och spanar efter en parkering. Rätt fullt med tanke på att det är fredag eftermiddag och löning. Vi stannar, eftersom bilen framför oss stannar - men så plötsligt så börjar bilen framför illbacka göörsnabbt! In i oss och en lampa flyger åt helvete. Fan, fan, fan,fan....typ. Vi ska ju byta in bilen liksom! Som tur var så var gubbarna på bilfirman vänliga och sa att der ordnar sig bara vi håller kontakten så vi kunde byta in bilen iaf.

Idag är det städdag, kalas och hårkrull som gäller. Ska prova mig fram med vilken frisyr jag ska ha när jag gifter mig. Har köppt papiljotter och locktång så här ska idag krullas. Får se hur det blir. Sedan ska jag slå in en jättestor present till Erik. Vet inte riktigt hur detta ska gå....vi får väl se.

0 kommentarer: