torsdag 23 juli 2009

köttbullen gillar köttbullar


Efter att ha tagit tag i mig själv och lyckats göra hemmgjorda köpttbullar med potatismos med lingonsylt och rivna morötter (göttans) så har jag känt mig lite piggare. Fick även ett grattis-på-namnsdagen-sms av mamma och jag har tydligen en present från danmark väntandes på mig, sedan ringde Martina och gjorde att livet kändes lite lättare PLUS att jag kom på att Elin och Fredrik var på ultraljud idag och fick se sin bebis för första gången. Allt såg bra ut - skönt att höra. Men man blir ju lite avundsjuk. Jag vill också se om jag har någon bebis i magen. Men det kommer väl.

Imorgon ska jag in till staden för att ta prover inför barnmorskebesöket nästa vecka. Tänkte jag skulle hitta lite grejer inför bröllopet med...om jag orkar. Sedan så får väl robert hämta sin nya leksak också....den nya bilen...eller den "ny"gamla. Blev en v70. Undrar om bebisen blir glad för det tro?! =oP

0 kommentarer: