måndag 13 juli 2009

Åter måndag och åter jobb. Sitter här och sippar på mitt apelsinte och funderar på om jag ska orka sminka mig eller inte. Täcka alla de där slibbiga graviditetsfinnarna som bestämt sig för att ploppa upp. Gud nåde dem om de är kvar till bröllopet!! Jag försöker förinta dem med flera olika saker men de tycks bara bli fler....stackars alla tonåringar som får stå ut med detta flera år.

På torsdag blir det heltid igen. Ärligt talat vet jag inte riktigt hur det ska gå. Men jag får bo hos mamma och pappa de sista veckorna här nu och bara jobba, sova och äta. Då måste det gå.

Förresten, jag trodde det skulle bli slappardag hela dagen igår. Men frampå eftermiddagen/kvällen om Linda och Anders med barn och Kennet och Gunbritt (roberts pappa med sambo). Så det blev våfflor och krämbullar för hela slanten. Gott och trevligt!

0 kommentarer: