onsdag 8 juli 2009

Jobbdag

Jag är döööödens trött. Näst intill iaf. Fruktansvärt, jävligt trött. Jag är trött i varenda liten del i kroppen från mina tår till hårstråna på huvudet. Jobbade 4 timmar idag. Det gick bra. Jag kände mig väldigt väkommen åter. En bra känsla.

När jag väl kom hem så sade robert att han hittat en bil i skövde. Så ja, det blev en tur dit. På vägen dit så frågade jag de frågor jag bruka ställa till oss när vi ska köpa något dyrt. Vad har vi för skäl till att köpa en ny bil? Robert svarar: bebisskäl. Jag frågar, varför, igentligen? Jag menar, vad är det med våran gamla bil som gör att vi inte kan ha en bebis i den? Men robert hade inget svar, han tyckte att bebisskälet räckte. Så vi får väl se om vi byter ut vår ändå skramliga reanault (eller hur sjutton det stavas) till en lite mer trevligare åkvänligare Volvo v70.

Nu, NU ska jag lägga mig under täcken. På momangen!

1 kommentarer:

Josefin Jonsson sa...

Nu vill jag också vara med! här är min blogg, armagenglad.blogspot.com kram!