torsdag 30 juli 2009

Fjärilar i magen....



...börjar jag få. För imorgon börjar de stora bestyren inför lördagen. Jag går och tänker på hur dagen ska bli fram och tillbaka medans Robert går och manar på mig att inte tänka så mycket - för han menar att det är då jag får huvudvärk. Vet inte riktigt om jag kan hålla med om detta....


Är nu iaf nyss hemkommen från töreboda. Blev en resa dit helt i onödan. Motorlampan i nya bilen började lysa så då skulle firman vi köpte bilen av byta den. Vi åkte dit, och då visar det sig att de köpt fel givare. Great. Så nu skulle dom skicka den imorgon så vi förhoppningsvis får den innan måndag innan vi åker iväg på semester. Fasen, vi har inte haft annat än otur i samband med det här bilbytet. Tändningslåset går sönder på nya bilen innan vi ska hämta den, vi blir påbackade innan vi ska byta in gamla bilen och nu så tar det en jävla tid att byta den där jäkla givaren. Gissa om vi är trötta på detta, eftersom vi har lite annat att stå i i helgen om man säger så.


Hepp, robert har lagt i färg i håret på mig så jag får väl ta och skölja ur det, sedan ska vi gå igenom musiken vi ska ha på festen på lördag. Svårt det där med musik - man vill ju ha sånt som alla gillar att lyssna på. På festen kommer det finnas både hårdrockare, dansbandslyssnare, onkel konkel-lyssnare och gud vet vad.....raggare är väl också med i bilden.....

0 kommentarer: