måndag 6 juli 2009

Bebis

Det känns också konstigt. Tänk att jag har ett litet troll stor som en jordgubbe i mig just nu. Det var lite roligt för när vi pratade om att skaffa barn jag och robert då sa han att vi har ju knappt tid att göra iordning rum osv. Så jag var tvungen att påminna honom att för det första kan det ta tid innan det blir något och för det andra tar det 9 månader - då log han och sa: ja just det - det tar ju 9 månader....haha, jag undrar hur han tänkte. Men själva produktionstiden var inget att tala om...det blev på en gång.

Jag har mått rätt dåligt den sista månaden nu. Alla hormoner har gjort att min migrän blivit värre än värst plus illamående är ingen bra kombination. Har varit sjukskriven i två veckor nu och på onsdag börjar jag jobba 50 %. Känns inte så roligt att missa på jobbet eftersom jag lär upp mig...men vad ska man göra?! De mediciner jag fick har iaf gjort susen!

3 kommentarer:

Anna sa...

Att det fäster fort var väl ingen surprise, har du inte lagt märke till vilken produktiv släkt du kommer ifrån. Akta dig, man får liksom ha asbestoverall när man plockar upp kallingar från golvet, annars är det kört....

Josefin Jonsson sa...

Kusin Vitamin! Jag hörde att det vankas bäbis, tjoho, va härligt! åh jag glev så glad när jag hörde det. nästan så där kom en liten tår:)

läste att du inte mådde något vidare också, va ska det vara bra för kan man ju fråga sig! Hoppas du piggnar på dej snart i allafall.

stooor kram Josefin

Jullan sa...

Stort Grattis!