måndag 20 juli 2009

Däckad...


...sover, jobbar, sover, jobbar. Därmed har jag inte så mycket att skriva om. Det jag kan berätta är att det går bättre och bättre på jobbet. Jag lär känna personalen mer och det gör att jag trivs ännu bättre. Fick ändå ett tråkigt besked idag. De har gjort någon revision ?! och jämfört op på näl med op på kss (skövde) och de visade att de presterade bättre med mindre personal, trots att vi jobbar på olika sätt. Därmed sägs 15 personer upp innan årsskiftet. Vad jag förstod det som. Shit, tänte jag, nu ryker jag! Men, jag satt tydligt säkert ändå, enligt chefen. Vore ju liiite tråkigt annars!


Nu mot sängen och de sista sidorna i grottbjörnens folk!

1 kommentarer:

Anna sa...

Kan glädja dig med att man blir helt löjligt pigg och får en hel massa ork senare i graviditeten. Var aptrött när jag väntade Tjorven, J hade inte så kul när vi var på semester i Danmark, med två vilda söner och en sovande fru (som varvade sömn med en och annan spya)....