lördag 11 juli 2009

Happy fish


Ja den fisken som kommer ligga på vårt bord är kanske inte så glad. Men det är vi. Idag står det rödspätta på menyn, panerad och så givetvis morsans sås. Majonäsen är inhandlad.

Idag blir väl åter en sådan där seg dag. Min trötthet blir bara intensivare känns det som. Det är tröttsamt att bara vika lite tvätt....jag förstår vad Linda menade med att när hon var gravid och cyklade hem från jobbet så höll hon på att somna på cykeln. Tur att jag åker buss hem och inte bil.


Planerna för helgen...eller helgen har inga planer alls. Här ska det tas lugnt.


Btw.....har inte riktigt kommit över det där med busskuren. De där sniglarna ger mig rysningar. De får mig även att tänka på den där reklamen "Har du betalat din tv-licens - annars kanske du får en snigel på ögat" Stackars unge som blev utsatt i den där reklamen. Tvlicensen ryser jag också åt för den som vill veta.

0 kommentarer: