söndag 19 juli 2009

Söndagsläsning

Jag vet att jag tjatar om att jag är så jäkla trött MEN jag är så jäääkkkla trött!!!! Jag kanske är pigg någon timme sedan dalar krafterna igen. Tur att det är läsa-bok-väder. Sedan så måste jag vänja mig vid det här att äta lite och ofta....annars funkar jag inte har jag märkt. Sluttjatat.

Idag ska jag åter till Trollhättan för att jag ska kunna sova längre imorgon bitti. Så det är jobb hela veckan. Men på torsdag åker jag hemåt för på fredag ska jag ta prover inför besöket hos barnmorskan.

En annan anekdot ang graviditeten är att jag drömmer så konstiga och många drömmar. Jag tror det beror på att jag inte sover lika djupt som förut. Men det känns som att drömmarna är som långa filmer som spelar upp sig. Dessutom drömmer jag om folk och personer som jag nästan glömt eller åtminstone inte ägnar några tankar åt i vanliga fall och allra minst träffar. Drömmer att de är glada, ledsna osv. Det har till och med gått så långt att jag var tvungen att maila en person och fråga hur han mådde bara för att jag drömt att han varit ledsen hela veckan. Gissa om det blev ett konstigt mail.

Jaja, nu ska här ätas.
Tjolahopp

0 kommentarer: