tisdag 1 september 2009

Skoldagar

Ja nu har jag bytt vandrarhemmets karga lokaler till Susannes hem, våningssäng mot bred god och mjuk vanlig säng. Har under dagen hunnit med mycket. Föreläsning hela dagen och under kvällen har jag och susanne arbetet med projektarbetet. Men det är hat inte bara varit slit utan nytta med nöje - som det bör vara.

Imorgon eftermiddag åker jag hem och ärligt talat har jag knappt märkt av att jag varit hemifrån särskilt mycket. Har varit fullt upp ändå. Klart det är lite ensamt att somna utan en snarkandes robert och ett värmeelement (Läs: Isa) under täcket...men tur är väl att man har ipoden så att man kan somna till en sövande ljudbok - jag kan förövrigt rekommendera de böcker som Katarina Ewellöf läser upp!

imorgon återstår det en föreläsning sedan åker jag hem - kommer hem sent och sedan tiiidigt på torsdag morgon ska första ultraljudet utföras....tror ni att jag längtar eller?!

Nu till ipoden och sömnen

0 kommentarer: